Cardcolor FAQ
Pentru orice alte întrebări, nu ezitați să ne contactați:
Apelând la
0722 383 062
Scriindu-ne
pe e-mail
COMENZI
Cum obțin informații despre starea comenzii mele?
Pentru informații despre evoluția comenzii dvs., ne puteți suna la 0722 383 062 sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].
Este posibil să modificați sau să anulați o comandă?
Pentru a modifica sau anula o comandă care nu a fost încă procesată, ne puteți suna la 0722 383 062 sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].
Cum să primiți o oferta?
Pentru a primi o ofertă, ne puteți suna la 0722 383 062 sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].
Cum știu dacă există o problemă cu comanda mea?
Pentru orice problema legata de comanda dumneavoastra, veti fi contactat de Serviciul nostru Clienti.
Preturile scad in functie de cantitatea comandata?
Pentru orice informatii privind comenzile de volum mare, va rugam sa ne contactati la 0722 383 062 sau sa trimiteti un e-mail la [email protected]. Serviciul nostru Clienți va face tot posibilul pentru a va oferi cele mai bune preturi si în acelasi timp informatii de actualitate, data privind disponibilitatea produselor și termenele de livrare ale acestora.
PLATI
Care sunt opțiunile de plată disponibile?
Pentru orice comanda plasata pe site-ul nostru, puteti plati prin card de credit sau prin transfer bancar. Ne puteți contacta telefonic la 0722 383 062 sau prin email la [email protected] pentru a obține IBAN-ul nostru.
Pentru comenzile plasate direct la Serviciul nostru Clienți, puteți plăti prin transfer bancar; pentru a face acest lucru, detaliile noastre bancare vă vor fi trimise prin e-mail.
Sunt sigure plățile cu cardul de credit pe site?
Plățile cu cardul de credit pe site-ul nostru se fac prin intermediul iplatforme de plati mobilPay care asigura securitatea si protejarea tranzactiilor. Platforma mobilPay efectueaza procesarea exclusiva a datelor introduse pentru autorizarea tranzactiei. Scanstore nu solicita, nu proceseaza si nu stocheaza nici un fel de date referitoare la cardurile bancare ale Clientilor sai. Daca Clientul utilizeaza un card al carui cont aferent este intr-o moneda straina (alta decat RON), tranzactia respectiva se va realiza in RON, conversia efectuandu-se la cursul de schimb al bancii care a emis cardul respectiv.
FACTURARE
Cum se primește factura în urma unei comenzi?
Pentru orice comanda plasata online sau direct la Serviciul nostru Clienti, factura va fi trimisa prin email (cu conditia ca adresa de email a clientului sa fie corecta) si pe hartie in colet.
Pentru o factură duplicată, vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți la 0722 383 062 sau prin e-mail la [email protected].
LIVRARE
Care sunt termenele dvs. de livrare?
Pentru PRODUSE „în stoc”: 24h până la 72h. Aceste termene limită exclud weekend-urile, sărbătorile legale și închiderea excepțională pentru sărbători.
Pentru PRODUSE „la reaprovizionare”: timpii de livrare pot varia în funcție de starea comenzilor noastre de reaprovizionare a stocurilor de la furnizorii noștri. Vă rugăm să ne consultați la telefon 0722 383 062 sau prin email la [email protected], înainte de a plasa comanda.
Pentru PRODUSE „la comandă, contactați-ne”: contactați-ne înainte de a plasa comanda pentru mai multe informații despre termenele de livrare.
Pentru orice altă destinație sau cerere specială, vă rugăm să ne contactați.
Cum să vă urmăriți pachetul?
Pachetul dumneavoastră va fi urmărit folosind numărul trimis de operatorul nostru (FAN Curier).
Se acceptă comenzi internaționale?
Momentan livrăm doar în Romania. Pentru orice solicitare de livrare internațională, vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți.
RETURURI
Care este politica dvs. de returnare a produselor?
Cardcolor asigura dreptul de retragere (de returnare a produselor achiziționate prin intermediul site-ului cardcolor.ro) in condițiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Cumpărătorii produselor comercializate de Cardcolor care dețin calitatea de consumatori beneficiază de dreptul de retur, aceștia putând returna produsele cumpărate prin intermediul site-ului www.cardcolor.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Produsele returnate de catre consumator vor trebui sa fie in ambalajul original complet, fara deteriorarea etichetelor de identificare a produselor, si insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii de achizitie.
In cazul cumpararii mai multor produse identice, returul acestora va fi acceptat doar daca exista un singur produs desigilat, celelalte produse fiind acceptate doar daca sunt sigilate.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract cel târziu in a 14-a zi calendaristica de la data intrarii in posesie a produsului / produselor, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin posta, fax sau e-mail. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru www.cardcolor.ro formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Introduceți in informarea dumneavoastră : NUMELE dumneavoastră, ADRESA dumneavoastră poștală și, dacă este cazul, numărul dumneavoastră de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail.
Formularele completate dupa mai mult de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produselor nu vor fi luate in considerare.
Dacă vă retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră mai putin costurile livrării prin curier care sunt in sarcina dumneavoastra si care vor fi scazute din suma ce va fi rambursata, in conditiile in care expedierea se efectueaza fără întârzieri nejustificate și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. In orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Returul produselor se va face doar prin curier (toate formalitatile legate de expedierea prin curier precum si costurile transportului sunt in sarcina Cumparatorului), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 7 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 7 zile calendaristice. Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
In cazul în care consumatorul se retrage din contract și returnează vânzătorului produsul folosit, incomplet sau cu o valoare redusă, vânzătorul va restitui consumatorului suma de bani echivalentă prețului plătit pentru produs și menționată în contractul de acceptare a comenzii sau o parte a acestui preț, redus în conformitate cu proviziile de uzură din articolului 457 al Codului civil, în valoare de 1% din prețul total pentru fiecare zi de folosire a produsului și în funcție de costul de reparare necesar pentru a aduce produsul în condiția originală, termenul de reparare stabilit prin lege fiind de de 15 zile.
In condițiile aplicării dispozițiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul este responsabil in ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru Consumator în a-și exercita dreptul de retragere.
In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, Cardcolor va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor (procedura de expediere prin curier), pe care consumatorul îl va suporta. Plata va fi condiționata de recepționarea produselor sau de prezentarea de către consumator a dovezii, conform căreia acesta a trimis produsele, luând-se in considerare data cea mai apropiata.
In urmatoarele situatii, returnarea produselor nu este posibila :
- Lipsa ambalajului original complet in care produsele au fost livrate;
- Etichetele de identificare a produselor sunt deterioarate sau lipsesc complet;
- Imprimantele ale caror consumabile au fost desigilate si folosite (consumate);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat programele cu care au fost livrate ;
- Echipamente pe care s-au activat anumite licente ;
- Produsele in comanda exceptionala, care nu sunt comercializate in mod uzual de catre Cardcolor si nu se afla in stocul nostru, si care sunt comandate in baza unui contrat agreat de ambele parti in care se va mentiona imposibilitatea returului ;
- Depasirea termenului de 14 zile calendaristice in care trebuie sa ne notificati decizia dumneavoastra de retragere ;
- Au trecut mai mult de 7 zile calendaristice de la data in care ne-ati notificat decizia dumneavoastra de retragere si produsele nu au ajuns la sediul Cardcolor ;
- Nu se pot returna mai multe produse desigilate identice (unul singur poate fi desigilat, celelalte vor fi acceptate doar daca sunt sigilate).
- Urmatoarele produse nu se pot returna : consumabile desigilate sau consumate ; licente software ; extensii de garantie ; pachete de servicii ; echipamente fiscale ;
- In cazul unor abuzuri constatate : de exemplu returnari repetate, etc.
Cardcolor isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului in cazul echipamentelor prezentand cu ambalaje deteriorate sau incomplete, deteriorari si zgarieturi, socuri electrice, accesorii, etichete sau certificat de garantie lipsa. In aceste situatii, Cardcolor poate decide acceptarea returului si oprirea unei anumite sume din valoarea produselor in vederea readucerii acestora la starea initial (suma care va fi comunicata Cumparatorului) sau va decide refuzul returului, fapt ce va fi de asemenea motivat si comunicat Cumparatorului.
In cazul in care returul a fost refuzat, costul transportului inapoi catre Cumparator va fi suportat de catre acesta.
Cum să contactați serviciul tehnic?
Pentru orice întrebare sau cerere de natură tehnică, puteți contacta Asistența Tehnică prin intermediul formularului de solicitare de asistență tehnică de pe site-ul nostru.
Ne puteti contacta si telefonic la 0722 383 062 sau prin email la [email protected].